четвртак, 21. новембар 2013.

Otkup polovnih automobila u Beogradu

Ako živite u Beogradu vama je sigurno lakše da prodate svoj polovni automobil, imate tu čuvenu veliku pijacu automobila u Bubanj potoku gde stižu automobili iz cele Srbije. Mi radimo otkup automobila u Beogradu, ali dolazimo u sve gradove Srbije. Zašto bi ste vi išli u Beograd da prodate svoj auti kada mi možemo da dođemo kod vas i otkupumo vaš automobil. Ovako gubite ceo jedan dan, ujutru morate da poranite itd. izgubite ceo dan i imate samo troškove i na kraju ga ne prodate.

Otkup automobila u Beogradu

otkup-automobila-beograd
Dođete na pijacu, a pre toga lickate auto, tamo su sve švreceri koji uzimaju auto što jeftinije, što ste dalje vama je teže da se vraćate kući a da niste prodali auto, a došli ste čak u Beograd da prodate vaš auto. Mi radimo pošteno otkup automobila, procenimo vaš auto i dogovorimo se, kada sve izračunate i presaberete sa njama ćete još i da zaradite. Lakše je prodati auto kući, nego se vitlati po pijacama. Postoji i grupa ljudi koja ima cilj da što bolje proda auto pa ulaže u njega, licka ga sređuje i slično, takva ekipa se odmah prepozna.

Otkup havarisanih automobila i otku automobila na kilo

Mi ćemo uraditi otkup automobila bez obzira u kavom je stanju, mi kupujemo sve vrste automobila bez obzira u kakvom su stanju. Kupujemo i havarisane automobile, a ako baš ne može ništa da bude od njih kupujemo automobile na kilo, zato se javite nama za otkup havarisanih automobila i za otkup automobila na kilo.

Нема коментара:

Постави коментар